26.2.2015

B6:sta

Mulla muuttuu mieli n. 5 min välein; ensin meinaan hyppiä tasajalkaa innoissani kun olen taas lähdössä reissuun, ja hetken päästä meinaa melkein itkettää kun ajattelee mihin hulluuteen oon taas onnistunut ylipuhumaan itteni.

Rinkka lojuu tossa rappusissa parin metrin päässä mun istumapaikastani täällä luentosalissa. Tässä iltapäivällä on vielä case 2 -purkutilaisuus ja case 3 -avaus, eli farmakologian kurssin läksytehtävien läpikahlaus. Case 2 -tehtävät saatiin viime viikolla samalla kun purettiin edelliset (case 1). Nyt mietitään täällä yhdessä amoksisilliinin sielunelämää ja mä yritän keskittyä asiaan.

Tää loppuu klo 1600, luultavasti vähän aikaisemmin, ja mä lähden Kuopion kautta Helsinki-Vantaalle. Käyn kuopiossa sen takia kun otin kämpiltä mukaan rasiassa pekonipastaa ja syön sen vielä ennen lähtöä (sikäli kun pystyn tältä jännitykseltä nielemään mitään). Pakkasin rinkkaan myös omenoita, myslipatukoita, voileipiä kylmävaraajarasiassa (kiitokset Faballe, on ollut kätevä!) ja aika ison varaston suklaata :D Saavun Lontooseen niin myöhään etten ehkä enää pääse kauppaan ostamaan iltapalaa.

Lontoo on tosiaan nyt tällä kertaa lentokoneen keulan suuntana. Yövyn siellä ja jatkan heti huomenaamulla bussilla kohti Edinburghia, näillä näkymin kaksi yötä siellä, ja sunnuntaina sitten Glasgown kautta Johnstoneen, joka on tällä kertaa kohteena. Siellä asuu tarkastuseläinlääkäri, joka käy rannikolla töissä, pikkukylässä nimeltä Saltcoats, nautateurastamossa. Ja hänen työtehtäviinsä on mun ensi viikon aikana tarkoitus tutustua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti